اینترنت مخابرات شهرک طالقانی ماهشهر

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنیدبرای سفارش تبلیغات کلیک کنید
نویسنده : megan | بازدید : 427

در اینجا قصد داریم بعضی عوامل و علل قطعی اینترنت در شهرک طالقانی را به زبانی ساده بیان کنیم.

1-بستر قدیمی مخابراتی

با توجه به قدیمی بودن بستر مخابراتی در شهرک طالقانی که میشود گفت از اصلی ترین علل افت سرعت در اینترنت این شهرک میباشد مشترکین زیادی از افت سرعت و کیفیت خطوط گله مند هستند و بخاطر این مسئله مخابرات حاضر به سرمایه گذاری جهت رفع مشکل سرویس ADSL نیست و سعی در راه اندازی و جایگزینی تکنولوژی جدیدی به نام VDSL و تانوما دارد که این سرویسها نیاز به هزینه بالا و زمان دارند.

2-نویز روی خط

یکی دیگر از علل افت سرعت وجود نویز بر روی خطوط میباشد که باعث افت سرعت و در بسیاری از موارد قعی اینترنت میشود.ساده ترین راه برای پی بردن به وجود نویز در خط وصل کردن گوشی تلفن و تماس با شماره ای دیگر است که اگر در حین تماس حالتی مانند خش خش کردن خط وجود داشت احتمالا بر روی این خط نویز شدید وجود دارد که البته نیاز به بررسی بیشتر دارد (اموزش بررسی نویز در پستهای بعدی به صورت حرفه ای در سایت قرار خواهد گرفت)

3-تکه تکه بودن سیم

اگر سیم تلفن شما بصورت چند تکه باشد ممکن است بر روی خط ایجاد نویز کند و باعث افت سرعت شود

4-کهنه بودن یا فرسوده بودن سیم

در صورتی که از یک سیم به مدت چند سال استفاده میکنید احتمال فرسوده بودن سیم وجود دارد چرا که به علت گرمی و سردی هوا و رطوبت دچار زنگ زدگی شده و از قدرت و کشش سیم کاسته خواهد شد.

5-رد شدن سیم تلفن از کنار سیم برق

اگر سیم تلفن شما از مسیری که سیم برق از ان رد میشود یا در سیم کشی ساختمان از کنار سیم برق رد شود باعث ایجاد نویز و افت سرعت خواهد شد.

6-عدم استفاده از اسپلیتر

اسپلیتر وسیله ای است که بوق و دیتا را از هم جدا میکند و در مواردی باعث کاهش نویز میشود اگر از ان استفاده نشود ممکن است باعث افت سرعت شود البته در مواردی هم مشاهده شده که کاربران بدون استفاده از اسپلیتر هم سرعت خوبی دریافت کرده و با مشکل انچنانی برخورد نکرده اند.

عوامل بسیاری هستند که باعث افت سرعت و اختلال و حتی قطعی اینترنت وجود دارند که به زودی باهم بررسی خواهیم کرد.

 

حال با توجه به مشکلاتی که در این پست ذکر شد شما با چه مشکلاتی مواجه هستید؟لطفا در بخش نظرات توضیح دهید تا با هم به بررسی و حل مشکلات بپردازیم


برچسب‌ها :

يکشنبه 1 / 10 - 3:20 قبل از ظهر
قدرت گرفته از نیلوبلاگ